Om nästa novell

Hejsan! Vill tacka för alla kommetarerna från sista kapitlet. Man blir så glad :) Ang. nästa novell, så har jag börjat skriva lite smått. Är det okej för er att jag skriver om Harry igen? Jag tycker att det känns lättast att skriva om honom. Såklart kommeer dem andra killarna att vara med, annars blir det ju ingen One Direction novell! :D

Hur som helst, det första kapitlet kommer antagligen imorgon eller på tisdag. Jag har inte riktigt bestämt allt ännu, det är därför ;)
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaaa! Skriv om Harry! :D

Läs gärna ---> www.stylesstory.blogg.se :)

2012-01-08 @ 19:47:14
URL: http://stylesstory.blogg.se/
Postat av: BELLEEEEEEE

hahaha du väntar på mig, erkänn ;) MEN JAG HITTAR FORTFARANDE INTE MITT BLOCK.

2012-01-08 @ 20:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0