Kapitel 35 - The End

”Och nu när allt sånt här hopp och skrik är klarat… hur fan tänkte du? Tänkte du bara lämna mig här med 5, eller 4 killar…” sa jag, sedan kom jag på, hur hade det gått för Louis? Sannas ansikte ändrades från glatt till oroligt.

”Hur gick det med Louis?” sa hon snabbt.

”Jag vet inte, men jag tror han är okej” sa jag och kramade henne.

”Kan du kolla?” viskade hon och jag nickade. Jag reste mig upp och gick fram till dörren. I allt detta  hade jag helt glömt bort Sofia, men hon sov, så jag lät henne vara. Jag öppnade dörren och gick in till rummet bredvid, där killarna och Louis var. Alla satt i varsin stol och sov. Louis låg i sängen, samma som Sanna kvällen innan. Tydligen hade han inte vaknat ännu.

_____________________________________________________________________________________________

1 vecka senare:


Louis och Sanna hade klarat sig, allt var bra. Men på grund av allt, hade killarna fått ledigt 2 veckor. De hade bestämt att ta med mig, Sanna, Rebecca, Valerie(En tjej som Niall hade träffat) och Sofia till Grekland.

 

”Vad ska du ha med dig?” sa Sanna och jag log. Vi stod i mitt sovrum och packade inför resan.

 

”Min bikini, först och främst” sa jag och hon skrattade.

 

”Så sant” sa hon och jag log. Jag packade ned det sista och stängde väskan. Vi skulle åka tidigt imorgon, så vi skulle sova ganska tidigt.

 

”Jaja, god natt Mel” sa Sanna och jag kramade henne. Jag gick in på toaletten och sköljde av sminket. Jag plockade på mig min pyjamas och gick sedan ut ur toan.

 

”Äntligen. Tjejer alltså” hörde jag Harry och fann honom sittandes på sängen. Jag skrattade och skuttade ner i sängen. Det var bara Harry och Louis här, resten av killarna skulle hämta oss imorgon bitti. Harry kom ut ur toan igen och la sig bredvid mig. Han kysste mig och jag kurrade ihop mig intill hans bröst.

 

Nästa dag kl 5:

 

Grekland var underbart. Jag var här med Jordens 5 finaste killar och 4 finaste tjejer. Vi alla hade kul och den natten gick vi alla ned till havet. Månen lyste starkt och den speglade sig i havet. Det var folktomt, vilket kunde bero på att det var midnatt. Och även om det var det, sprang killarna runt som om dem var 5 år. Jag log lite mot Sofia & Sanna och dem log tillbaka. Det var våra killar. Helt plötsligt tog någon tag i mig bakifrån och drog försiktigt ned mig i sanden. Doften av Harrys parfym fick mig att känna mig lugn. Resten satte sig också ned.

 

Jag kan inte beskriva hur lycklig jag var. Allt var som en dröm.

 

Jag lutade mig mot Harry och han kysste mig. Sanna låg lutad mot Louis, och hon log mot mig. För några månader sedan var mitt liv normalt… Nu delade jag det med mitt livs kärlek och 6 av mina bästa vänner.

 

”Jag älskar dig” viskade Harry och jag log.

 

”Jag älskar dig med” viskade jag tillbaka.

_______________________________________________________________________________________________

 

Vad hände?

One Direction:

Killarna fortsatte tillsammans, och deras fanbas åldrades med dem. När Louis fyllde 50 bestämde dem sig för att dra sig tillbaka till deras familjer. One Direction splittrades aldrig, dem fortsatte alltid tillsammans. Dem var som bröder, de var alltid tillsammans till det sista andetaget.

 

Sofia & Liam:

 

Sofia och Liam gifte sig och skaffade 2 barn: Chris Payne och Chanel Payne.

 

Zayn:

 

Zayn gifte sig med en tjej som hette Erin Hills. Dem fick 2 barn: Jason Malik och Zoe Mailk.

 

Niall:

 

Niall gifte sig med Valerie Coleman, och dem fick två barn, Trevor Horan och Kate Horan.

 

Louis & Sanna:

 

Louis och Sanna stannade alltid tillsammans. De gifte sig och fick 3 barn, Heather Tomlinson, Samuel Tomlinson och Molly Tomlinson.

 

Harry & Melinda

 

Harry och Melinda gifte sig och fick 2 barn, Darcy Styles och Nathan Styles.

 

Och jag behöver knappast säga att dem levde lyckliga i alla sina dagar? :)

 

______________________________________________________________________________________________¨

Fint avslut på den här novellen va? :) Jag har börjat på min nya, men det första kapitlet kommer inte fören om 3 eller 4 dagar, jag måste liksom komma på lite ;) Jag hoppas verkligen att ni stannar och läser! :D

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är jättebra på att skriva! Längtar till nästa novell. :)

Läs gärna ----> www.stylesstory.blogg.se

2012-01-08 @ 00:48:08
URL: http://stylesstory.blogg.se/
Postat av: Mrs. Horan. OMFG!

Nu ska jag ta och skriva lite här.

Först måste jag bara FANGIRLA av mig lite för Valerie Coleman är typ jag då och jag har alltid tänkt mig att min och Nialls son (om vi nu får en son) ska heta Trevor. Vilket mika mycket väl vet, så AAAAAHHHHHHHHH DLOSNEJXJNFMAÅÅAMFJXJHXBDKSLSLFNKFÖVIVODOSOSKSKKKJKKOIIIIIIIIHHHHHH!

Nu när det var gjort..

JAG LOVAR ALLA LÄSARE PÅ DENNA FIN FINA BLOGG, ATT NÄSTA NOVELL KOMMER BLI SÅ GRYM. SÅ JÄVLA GRYM SÅ NI INTE VET VART NI SKA TA VÄGEN. JAG HÅLLER PÅ ATT DÖ AV LÄNGTAN IAF. NÄR JAG LÄSTE LITE AV NOVELLEN SOM MIKA SKICKADE TILL MIG HÖLL JAG PÅ ATT SVIMMA. NI HAR ER EN FIN FIIIIIIIN NOVELL ATT VÄNTA SKA JAG BERÄTTA. NI KOMMER SLITA AV ER HÅRET SÅ BRA DEN ÄR! Tycker ni den är helt kass (VILKET DEN INTE KOMMER VARA DÅ) får ni väl slita av er håret ändå.. För att den är så kass... Eller nånting.. Det är bara roligt med människor som sliter av sig håret.. Typ..

(Kom det inte fram tillräckligt tydligt i texten har jag fått läsa grunden till novellen och den är SKITBRA)

Nu ska jag gå och FANGIRLA tillsammans med min nalle.

Puss från mikas

2012-01-08 @ 01:13:27
Postat av: Mrs. Horan. OMFG!

Det skulle stå puss från mikas coolaste, swagigaste, awesomaste, bästigaste och konstigaste vän i hela jävla universum. :)

2012-01-08 @ 01:14:30
Postat av: N

nice save i slutet guud va kul att man fick veta va som hände sen!!

kan knappt vänta tills nästa kapitel!!<3

2012-01-08 @ 01:16:51
Postat av: N

sorry novell**

2012-01-08 @ 01:17:32
Postat av: M

Otroligt bra!

2012-01-08 @ 01:19:06
Postat av: LOUIS FLICKVÄN

SÅ JÄVLA BRA, LÄNGTAR TILLS NÄSTA NOVELL! :DDD



2012-01-08 @ 13:12:52
Postat av: sofiaaa

ååååh, jättebra! lite kul är det också, för jag älskar namnet Chanel, så det var kul att 'min' och liams dotter fick heta det :)

2012-01-08 @ 22:07:01
Postat av: Ellen

Din story har vatt helt amazing att läsa! Längtar till den andra ;)<3

2012-01-09 @ 11:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0