R.I.P

Hej, allihopa! Jag tänkte egentligen skriva ett kapitel idag ( jag vet att ni har väntat) men det tog genast stop för det när jag loggade in. Jag brukar aldrig göra inlägg på denna bloggen om deras födelsedagar osv, för att ni antagligen redan vet om det och freakar ut lika mycket som mig. Men när jag såg att en av Zayn närstående har dött så kan jag inte sätta mig och skriva. Om jag gjorde, skulle det bara bli ett helt deprimerande inlägg - och jag tror inte att någon av oss behöver det idag.

Och alla dessa respektlösa fans? Jag tänker inte kalla dem Directioners. Tydligen står dem redan utanför hans hus? Har folket ingen respekt? Jag fattar att man vill träffa honom, men seriöst? Och alla Beliebers? Jag har definitivt inget imot Justin, jag var en stor Belieber innan, men vissa är otroligt respektlösa. Inte alla, men väldigt många.
Det finns inte så mycket jag kan göra precis, mer än att stödja Zayn och hans familj så gott det går, även om dem inte vem jag är och att jag lever i Narnia.
Hoppas ni förstår mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0