Ang. den dåliga uppdateringen.

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen - Ni har ingen aning hur dåligt samvete jag har över de. Men jag har verkligen inte tid, eller lust att skriva eftersom hela mitt liv är i spillror nu eller vad man ska säga. En av mina bästa kompisar svek mig som fan i fredags, så jag har försökt komma över vad han gjorde sedan dess. Och har vi haft riktigt mycket i skolan. Dessutom, är min familj skit just nu. Men vi får se när nästa kapitel kommer. Jag hoppas att ni stannar och läser!
P.s Mycket kärlek till Joojo och Sanniz som är dem enda i mitt liv just nu som hjälper mig.
Puss!

Kommentarer
Postat av: pernilla !

all förståelse! & du är superduktig på att skriva, så jag kommer iaf besöka din blogg dagligen som vanligt & hoppas när du mår bättre att du skriver..

sen om de nu ger dig någon hjälp ska du veta att de finns en anledning varför en person lämnar ditt liv/sviker dig - antagligen för att du kommer må klart mycket bättre när du är över allting.. hoppas du mår bättre snart! kram

2012-02-05 @ 17:17:06
Postat av: ellinoooooor

.

2012-02-05 @ 19:26:08
URL: http://thatonedthing.blogg.se/
Postat av: Felli

Hej! Du är superduktig på att skriva, så du får inte sluta. Mitt ex misshandlade mig, men jag hade underbara vänner som hjälpte mig. Så nu mår jag bra! Det kommer tids nog. Kom ihåg att du är starkare än du tror. Hoppas du mår bättre snart! Puss & Kram !

2012-02-05 @ 21:15:10
Postat av: Johanna

aww ta det lugnt! du kan ta all tid i världen!!

du vet att jag finns på skype... :D <3

jävla idiot han va okej? skit i honom! du är bättre än honom så du klarar dig!! <3

2012-02-05 @ 22:34:02
URL: http://truedirectioner.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ta den tid du behöver! :) Vi trooogna läsare kommer finnas kvar och vänta tills du känner att du vill skriva igen! Jag har ingen aning om vad som har hänt, men jag skriver som förra kommentaren (öven fast hon känner dig), Han var en idiot! Du är värd bättre!

Hoppas det blir bättre snart! Kram :)

2012-02-06 @ 07:08:52
URL: http://directionstorys.blogg.se/
Postat av: Sannii

Hoppas du mår bättre snart, förstår att du inte har "velat" skriva eller "hunnit" <3 han är ett jerkhead..

2012-02-06 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0